Как да се храним здравословно без това да се отразява на бюджета

58 0
kredit

Медийният поток от „ефикасни“ съвети за фитнес и трикове за здравословно хранене може бързо да накара човек да изгуби представа кое всъщност е здравословно и кое не. За да пробват всеки един от съветите, хората се втурват в харчене на много пари и  накрая неминуемо стигат до бързи кредити от CITYCASH. Всъщност има нарастващ пропаст между модерните трикове и изпитаната мъдрост на образованите професионалисти. Не се оставяйте да ви заблуждава непрофесионални фитнес маниаци.

Повечето хора надценяват калориите, които тренировките им изгарят.

Оценката на калориите е ключово умение за поддържане на здравословно тегло, но въпреки това, повечето от нас са доста неуки в това отношение. В проучване 58 участници направили 25-минутна тренировка с различна степен на интензивност. След това били помолени да преценят какво количество калории са изгорили и да приготвят храна, която е калоричният еквивалент на изгорените калории. Хората доста надценяват колко калории са изгорили и колко са яли, разкривайки, че за населението като цяло отчитането на калории е повече предположения, отколкото наука.

Консумираме три пъти повече месо от необходимото

Извън въздействието върху околната среда на тази потресаваща статистика и моралните въпроси, свързани с месната промишленост, проучването посочва основен проблем за здравето: повишени рискове от рак и хронични заболявания. Разнообразявайте менюто си с различни видове месо, когато е възможно и го консумирайте умерено.

Газираното може да удвои риска от диабет

Вероятно не е изненада, че безалкохолните напитки са лоши за вас, с многото си захар и несъществуващия хранителен принос. Но много хора не разбират колко драстично може да бъде въздействието върху здравето им. Изследване установи, че дамите които консумират само една безалкохолна напитка на ден, са два пъти по-предразположени да развият диабет тип 2 .

Диетичната кола може да причини метаболитен синдром и наддаване на тегло

Някои хора са на мнение, че пиенето на диетична кола, ще предотврати лошото въздействие върху здравето. Но наистина здравите хора знаят, че безалкохолните са пълни с химикали и са реална опасност за вашето здраве. Научно проучване установило, че консумацията на всички видове безалкохолни напитки причиняват метаболитен синдром и увеличават обиколката на талията.

Консумацията на правилните мазнини ще ви съдейства да свалите килограмите

Ако си мислите, че диетата с липса на мазнини е вашият коз за отслабване, много се лъжете. Наистина здравите хора знаят, че добрите мазнини са ключови, когато става въпрос за сваляне на килограми, а това, че ги пропускате, означава да лишите тялото си от важни хранителни вещества. Полиненаситените мазнини, като тези, които се намират в мазната риба, богата на омега-3, могат да помогнат за спиране на възпалението, борба с хроничните заболявания, намаляване на риска от сърдечна недостатъчност, контрол на кръвното, превенция на рака, облекчаване на артрита и др.

„Здравословен“ не е синоним на „нискокалорични“

Въпреки че хората са все по-наясно с факта, че нискокалоричните храни не са непременно здравословни, мнозина все още пренебрегват този факт. В сравнение с други обичайни храни, ядките имат оптимална хранителна плътност по отношение на здравословните минерали като калций, магнезий и калий. И все пак ако ядете по-голямо количество, може да погълнете неусетно доста допълнителни калории за нула време.

Стресът ви кара да трупате мазнини в корема

Стресът предизвиква реакция на пробуждане на кортизола, която е независимо свързана с повишена коремна мастна тъкан. Но проблемът не спира с няколко излишни килограма около талията. Мазнините, които помага да събирате, са висцерални мазнини, опасно разнообразие, което се събира около вътрешните ви органи и води до повишен риск от сърдечни заболявания , диабет, инсулт и други.

От всичко казано по-горе, става ясно, че не трябва да се приема всяка дума за чиста монета. Не си играйте  на сляпо със здравето, за да не се налага после да търсите бързи кредити от финансови институции за лечение.

About The Author

No Comments on "Как да се храним здравословно без това да се отразява на бюджета"

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *